Packlista

Nu är det bara en dag kvar tills Stoffe och jag drar iväg på semester. Här kommer ett axplock av vad som får följa med i min necessär.
image89
Sun Care Spray Oil-Free Lotion Progressive Tanning SPF 15 ( For Outdoor Sports ). Produkten med kanske världens längsta namn. Har inte provat den tidigare så om en vecka får ni höra mitt omdöme.

Decleor Aromessence Solaire. En ansiktsolja som ska hjälpa huden att bli brunare, men samtidigt skydda den. Har jag inte heller testat innan, så det ska bli mycket spännade att se hur den är. Än så länge kan jag säga att den doftar underbart.

Flex WP från Lancôme. Man åker inte på utomlandssemester utan sin vattenfasta mascara and that's it!

Shiseidos ögonfransböjare. Kommentar överflödig.

eSunless Sugar Scrub. Min favvo kroppsscrub har en given plats i min resväska. Är ett måste för att få en snygg bränna.

10 från Benefit som jag lovade skulle få en ny chans när jag var lite brunare. Upp till bevis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback