Budgettips

114245-21
Min hud ballade ur totalt när kylan kom och blev helt overkligt torr, så sen dess har jag letat med ljus och lykta efter en bra vardagsbodylotion som återfuktar huden ordentligt.
Efter att ha provat mig igenom allt från Biotherm till Dove utan att hitta någon favorit kom jag på att skulle köpa Nivea Soft som jag använde när jag bodde i Barcelona och som jag tyckte var så bra då.
Och mycket riktigt den är verkligen toppen! Den går in i huden hur snabbt som helst och man känner sig verkligen återfuktad hela dan. Det bästa av allt är nog ända priset. 39.50:- på ICA.

(försöker ladda upp en blid på cremen, men som vanligt är det ngt fel på blogg.se så det kommer när det kommer)

Nu funkar det att ladda upp bilder igen, så här kommer den!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nivea Soft använder jag också för tillfället, eftersom plånboken är lite väl tunn. Det är inte många krämer för det priset som är så bra :)

Postat av: Rouge

Härligt! ;) Det ska jag allt lägga på minnet! Bodylotiontips kan man inte få för många av alltså! ;) Och 39.50 är ju superbilligt dessutom! =D

2007-02-17 @ 20:12:42
URL: http://lemakeup.blogspot.com
Postat av: Estelle

Måste testa!

2007-02-18 @ 20:10:40
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Murphy

Det där är den absolut sämsta krämen som finns ju!! Det svider i huden i flera timmar efter men det är nog bara jag som är drabbad för alla andra verkar ju tycka att det är så HIMLA bra. Nä Usch!

2007-02-23 @ 14:56:22
URL: http://murphys.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej kollega!

Den har jag använt i flera år. Har testat några andra (dyrare) men den här är klart bäst. Bra att den inte luktar också.

//Åsa

2007-03-06 @ 17:34:57
Postat av: Anonym

Hej kollega!

Den har jag använt i flera år. Har testat några andra (dyrare) men den här är klart bäst. Bra att den inte luktar också.

//Åsa

2007-03-06 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback