Lip plumper utan glans

En av mina läsare ville veta om jag hade tips på någon bra lip-plumper som inte var en läppglans. Eftersom att hon är min allra första läsare här i bloggen tänke jag förära henne med ett alldeles eget inlägg om just en lipplumper utan glans nämligen Primordiale Optimum Lip.

Primordiale Optimum Lip är en creme för läpparna som inte bara ska göra dom fylligare utan även mjukare. Jag vete sjutton om jag tycker att läpparna blir så himla mycket större av den här cremen, men när jag arbetade för Lancôme så lade jag alltid den som bas innan jag la på läppstift på folk som jag sminkade och då var det faktiskt många som upplevde att dom fick fylligare läppar. Det som jag tycker är det bästa med cremen är att den är så bra grund att lägga läppstift på. Man får mjuka läppar, men inte för kladdiga som vissa läppbalsam blir. I varje fall så är det här ett bra alternativ om man vill ha en plumper utan glans.

Hoppas att du är nöjd med mitt svar.

Kommentarer
Postat av: natalie

tack!!! jag är jättenöjd med svaret, hehe, den här är ju alltid värd ett försök :D

2007-02-20 @ 11:41:00
Postat av: Rouge

Låter spännande ;)

Postat av: Lene

hejsan. tänkte beställa lite lancome-grejer på beautyplanet och kom på att jag kanske skulle rådfråga dig först. funderade på att köpa Bi-Facil ögonmakeup-remover och tänkte höra om du provat denna och vad du tyckte. tar den enkelt bort vattenfast mascara?
tack på förhand

2007-02-24 @ 12:25:36
URL: http://faktalene.blogg.se
Postat av: S

Natalie: Va bra :) Du kan ju alltid höra om du kan få ett prov på den i affären först, så får kan du känna lite hur du tycker att den känns.

Lene: Bi-Facilen är min favvo att ta bort vattenfastsmink med. Det jag gillar bäst med den är att den inte lämnar nån sån där äcklig fettig hinna efter sig :)

2007-02-25 @ 16:41:53
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback