Love, love, love

114245-18
Åhhh, jag bara älskar min
nya peeling!!!

Först när jag öppnade bruken blev jag lite tveksam. Hur skulle den här kompakta massan kunna vara bra? Men gissa om jag blev överaskad för den visade sig vara helt underbar.

Jag gjorde precis så som det står på hemsidan dvs blötte huden och masserade in. Direkt när peelingen kommer i kontakt förvandlas den till en nästan mousse-likande peeling och vart efter som att man masserar in den så blir den bara mjukare och mjukare, för att till sist bara vara kvar på huden nästan som en lotion. Eftersom att jag har en hysteriskt torr och knastrig hud nu på vinten lät jag (precis som dom rekommenderar på hemsidan) peelingen sitta kvar nån extra minut efter att jag masserat in den. Och resultatet? Jag blev helt overkligt mjuk över hela kroppen. Jag behövde inte ens smörja in mig med bodylotion efteråt och det är någon som jag alltid måste göra. Dessutom kan man även använda den i ansiktet om man först låter den smälta lite i händerna så att kornen inte blir så grova. Som om allt det här inte vore nog så doftar den dessutom helt gudomligt. Den doftar "Romerska Bågar" dvs apelsinchoklad. Känns verkligen urlyxigt att peela sig med.

Så vill du ha den utlimata peelingen till ett väldigt överkomligt pris (179:-) då är det här produkten för dig.

Givetvis åker den rakt in i favoriter!

Kommentarer
Postat av: Nyans

Låter intressant! Tänkte gå och spana på Acqua di parmas och RENs peelings idag men ska hålla eSunLess i minnet!

Postat av: Rouge

Härligt! =D Alltid skönt att ha en riktigt bra peeling hemma! =D Själv har jag en från YSL som är helt otroligt bra, och såå snäll mot min torra och känsliga hy! =D

2007-02-11 @ 14:18:24
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback