Tröstgodis

Nyans snygga kollage över alla beige-rosa-transparenta nagellack från Essie triggade verkligen igång mitt jag-vill-ha-begär och visst är man väl värd ett litet nagellack nu när man hade en så traumatisk helg.

Valet står mellan It's in the bag eller Marshmallow. Ja, jag vet att dom för ett otränat öga (och även manliga ögon. Visst är det konstigt att dom aldrig kan se färger som lime, kaffe latte och syren?) ser snarlika ut, men jag vill verkligen att det ska bli rätt. Jag har Fed Up hemma, men jag tycker den blir för rosa vilket gör tipparna nästan gulaktiga.

När jag ändå beställer från Blush vore det kanske inte helt fel att köpa ett nytt cremerouge. Dom som jag är mest sugen på att prova är Jelly Pong Pong Flush Cheek Stain eller Jelly Pong Pong Chic Shine eller Too Faced Flushed Blush Stick.

Så dagens I-landsproblem är alltså: vad ska jag köpa? Någon vänlig själ som kan hjälpa mig att välja?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade nog köpt mig ett Marsmallow, ser jättefräscht ut! ;) Och så ett sött litet jelly pong pong chic shine i härliga nyansen ballerina! =D

2007-02-13 @ 22:06:45
Postat av: Maskros

Men hallå lilla knäppis, de där två nagellacken var det jättestor skillnad på. Underskatta inte oss män, fast du verkar ju iofs se mig som en tjejkompis ibland (Eden :-P).. Jag tycker It's om the bag var snyggast ;-)

2007-02-13 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback