Varning!

Ok, jag ska erkänna: jag är rätt kräsen. Eller jag ska vara helt ärlig. Jag är sjukt kräsen, men det är sällan jag verkligen fördömer någonting. Tyvärr finns det inget annat alternativ för följande produkt:

Papaya Body Scrub från Body Shop

Jag brukar vanligtvis gilla produkter från Body Shop, men den här kroppsscruben är verkligen katastrofalt dålig!

Den ser ut som vilken sockerbaserad kroppsscrub som helst men så fort den kommer i kontakt med vatten så förvandlas den till en seg margarinliknande massa. Den är totalt omöjlig att skölja av. Jag tvättade mina händer fem gånger om med Yes diskmedel!!! och mina händer kändes ändå som att jag hade smort in dom med ett halvt paket margarin. Man kan ju tycka att när all den här feta margarinmassan väl gått in i huden så skulle man vara mjukare än en bebisstjärt, men icke för på något helt osannolikt sätt känns huden ändå torr efteråt.

Jag trodde ett tag att det var något fel på just den scruben som just jag hade köpt, men så idag började jag och en kollega prata om just den här scruben och då visade det sig att hennes scrub varit exakt likadan.

Därför vill jag nu faktiskt varna för den här produkten. Det finns hur mycket annat kul som helst att lägga 215:- på!

Kommentarer
Postat av: Blondie

Oj, det där var ju riktigt illa! Läste föressten din recension på special cleansing gel från dermalogica, och det låter ju alldeles super ju! =)Och vilken bra blog du har! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback