Jersey Beauty Company

Jag har fått lite frågor ang Jersey Beauty Company som jag beställde lite varor ifrån. Här kommer svaren:

Från att jag la min beställning tog det två dagar innan det damp ner en postavi i min brevlåda.

Jag behövde inte betala vare sig frakt eller tull. Rätta mig om jag har fel, men jag är relativt säker på att man inte behöver betala tull inom EU och Jersey Beauty Company levererar ju från England.

Jämför man priser så får man betala nästan dubbelt så mycket om man köper produkterna i Sverige. Jag har tyvärr ingen aning om hur priserna ser ut i USA. Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej,
Jersey tillhör kanalöarna (utanför EU) så det kan hända att man åker på skatt. Jag mailade nämligen till dem då jag funderar på att lägga en beställning och fick ovan svar. Men man kan ju ha tur! En bra idé är att lägga varje produkt på en enskild order (frakten är ju iaf gratis) så att beloppet inte blir så stort). Så har jag gjort när jag beställt fr Strawberrynet och då har jag sluppit skatt.

2007-07-23 @ 13:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback