Love is in the air

image73Favoriterna duggar tätt här i bloggen nu för tiden. Nästa produkt att dyrka är mitt Essie-lack! Shit va bra det är!!! Jag har haft det lite drygt en vecka och inte en endaste liten flisa har rasat av. Jag har i och för sig använt både under- och överlack, men det brukar jag alltid göra och ändå burkar alla lack hålla i ca tre dagar och efter en vecka ser det helt förskräckligt ut.

För er som bor i Stockholm kan jag varmt rekommendera att gå till Åhléns City för att titta på färgerna, för i ärlighetens namn så stämmer tyvärr inte webshoparnas färger så bra överens med verkligheten. Dom flesta ställen tar 110:- för lacken.

Fortsättningsvis kommer jag från och med nu alltid köpa Essies lack. Bye, bye Creative...


Kommentarer
Postat av: RedHead

I hear ya, girlfriend! Hoppas bara de tar in lite roligare färger snart..Allt är ju rosa.

Postat av: madde

måste inhandla nästa gång jag kommer till sthlm. Dröjer inte allt för länge hoppas jag.

2007-07-03 @ 10:26:34
URL: http://m84.blogg.se
Postat av: Mia

Jag gillar Essies lack otroligt mkt. Tycker att de håller kanon!

2007-07-03 @ 12:11:42
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Kerstin

Visst är de bra=) Vad kostar de på Åhlens?

2007-07-04 @ 17:39:02
Postat av: MAKEitUP

Read Head: Rosa är ju bäst :)
Madde: ja, det måste du göra.
Mia: ja, nu vill man ju aldrig använda ngt annant
Kerstin: 110:- kostar dom på Åhléns också, men det är värt varenda krona.

2007-07-04 @ 23:37:26
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback