Två nya favoriter och en tråkig nyhet

Har varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen. Det beror på en helt galen arbetsvecka som medförde både migrän och magsyra, men nu är jag på banan igen.

Trots migrän och magsyra har åndå två nya favoriter hittat sin väg in i min sminkväska. Tinted Glow Enhancer och rouget som tillhör Dior Flight-paletten. Fantastiskt bra grejer. Mer utförlig recension kommer om nån vecka.

I och med att jag har använt min nya Tinted Glow Enhancer har min i.d foundation legat på hyllan och då jag har tyvärr gjort en tråkig upptäckt.... Att min hud har blivit avsevärt mycket bättre. Jag har haft något slags eksemlikande märke på min kind så länge jag kan minnas och jag är nästan alltid torr om kinderna. Allt detta har nu upphört. Jag vill inte säga något bestämt än. Ska testa detta nogrannt, men det lutar tyvärr åt att jag faktiskt inte tål min älskade i.d foundation.

Kommentarer
Postat av: beautybible

kan mycket väl vara så för det är många som är överkänsliga mot ID...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback