Dallas, Benefit

Nästa produkt att bli synad i kanterna är Dallas från Benefit. Jag fick mitt av Mia som köpte det i Australien till mig, men jag vet att det finns att köpa HQhair för ca 307:- (ser ni, nu kom jag ihåg att skriva pris och inköpsställe)
image75
Dallas är ett mellanting mellan rouge och ett solpuder. Färgen på bilden stämmer faktiskt väldigt bra överns med verkligheten. Så vad tyckte jag då? Ja, det är ett helt ok rouge/solpuder som funkar både till vardags och till fest. Det jag verkligen gillar är den totala avsaknaden av glitter, men jag fick tyvärr vill inte riktigt lyckoruset infinna sig. Kanske beror det på den starkt parfymerade doften som nästan sticker i näsan. Jag hade på något sätt förväntat mig mer. Troligtvis för att jag älskar mitt Hoola solpuder också från Benefit.

Sammanfattningsvis är det här ett helt ok solpuder/rouge, men inte ett dugg mer. Betyget blir en 3:a (ok)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback