Torsk på kokos

Nu när sommaren står för dörren har jag fått dille på kokos, så för att stilla mitt begär var jag tvungen att köpa en body spray från Body Shop med just kokos doft (165:-). När jag ändå var inne på Body Shop slank det ner en Tinted Glow Enhancer som LGB bloggat så gott om. Jag valde min i färgen 03.

Sen visade det sig att om man blev clubmedlem så fick man den tredje varan gratis och Tinted Glow Enhancer för endast 139:- istället för 179:- så trots mitt allmänna motstånd till allt vad clubmedlem heter så är jag numera medlem i Body and Mind och är ett Body Butter med kokos rikare(165:-).

Jag har dessutom lyckats hitta både min digitalkamera och min "minneskortsläsargrej" så här kommer nu en bild på alla mina trevliga inköp. Givetvis kommer recensioner på allt.
image80


Kommentarer
Postat av: beautybible

mums!!! lukta himmel!

Postat av: natalie

åh, jag älskar allt som har med kokos att göra! och The Body Shop har underbara produkter! Skulle vilka testa deras ansiktsvattenspray med Vitamin E :) och förresten, köper min mascara på båten över till tyskland på torsdag, får se vilken det blir, hehe :p

2007-06-25 @ 23:27:04
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com
Postat av: Sofia

hur funkar skimmerkrämen?Är lite sugen på en sådan själv.

2007-06-30 @ 20:49:52
URL: http://sofajas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback