Benefitbeställning

image34Så fick jag äntligen till min Benefitbeställning. Det blev ett Dallas, ett 10 och en Creaseless Cream shadow/liner i färgen My date's my brother.

Ska bli extra spännande att prova creaseless cream shadow/liner'n som ska vara en cremeögonskugga som man även kan använda som eyeliner. Färgen jag valde är i en ljust rosa färg som jag tror kommer passa perfekt till vardags. Och det var tydligen inte bara jag som suktade efter den här även
Bjooti (min personliga favorit här i smink-blogg-djungeln) kände hur vill-ha-begäret triggades igång.

Nu hade jag egentligen tänkt att göra ett jättefint collage över alla produkterna som jag beställt, men då visade det sig att jag fulllkomligt suger på att använda Photoshop, så det får bli bara en bild. Nån som har nåt bra tips om hur man får in tre bilder i en och samma bild?


Kommentarer
Postat av: Sara S

Öppna Photshop och gör fönstret mindre. Dra in bildfiler från skrivbordet. De blir egna photoshopfönster, men markera bilden och kopiera/klipp in dem i ditt "riktiga" fönster.

Det finns säkert andra sätt, men som självlärd photoshopanvändare är det så här jag gör. Lycka till!

Postat av: natalie

har du någon mail?

2007-03-29 @ 15:25:51
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com
Postat av: S

Sara S: Tack för tispet, men så långt är jag med. Det går bra med första bilden, men sen när jag ska klippa in andra bilden så lägger den sig ovanpå den första...

Natalie: Du kan maila mig på [email protected]

2007-03-29 @ 19:23:08
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Red Head

Fasen! Hade skrivit en jättebra förklaring hur du också kan välja DELAR av bilder i collaget men skickade kommetaren samtidigt som du lade in ett inlägg så det kom inte med :( Men du ser ju ut att få hjälp iaf:)Annars är det bara att höra av dig! Du kan ju se hur mina collage blir, om du vill ha hjälp med något från dem. Kram!

2007-03-29 @ 19:52:39
URL: http://redheadreport.blogg.se
Postat av: S

Red Head: Nej! va synd! Sorry! Skriv jättegärna igen om du orkar. Jag är verkligen helt HOPPLÖST fall när det gäller photshop. :)

2007-03-29 @ 20:57:51
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Red Head

Hoppsan, klockan blev lite mycket innan jag såg ditt inlägg.. Vad sägs om jag mailar dig det första jag gör när jag kommer hem imorgon? Har du fått hjälp tills dess kanske det ändå kan vara till någon nytta :)Är det något du klurar på tills dess kan du maila mig på [email protected] Vi hörs!

2007-03-29 @ 23:00:05
URL: http://redheadreport.blogg.se
Postat av: Murphy

Erm... jag ahr som bekatn kopt dessa produkter till dig redan. Kan saga att My date's my brother inte ar ett dugg rosa utan ljusblatt. Tankte att det var lite markligt att du valde en bla farg for det ar ju inget du brukar anvanda normalt sett men resonerade fram att du formodligen ville prova nat nytt.
Sa en vacker ljusbla ogonskugga landar tillsammans med resten den 9 april :)
Puss

2007-03-30 @ 07:01:29
URL: http://murphys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback