Va trött jag blir!!!

Det är tydligen något fel med kommentarerna också. Har skrivit flera stycken som inte syns??? Suck! Tycker att det alltid är något som är fel med blogg.se. Typ som nu när det tog fem min att ladda sidan för att skriva ett nytt inlägg.

Var i alla fall en sväng på stan. Tyvärr fanns det ingen klipptid, men jag bokade en tid på tisdag. Självklart blev det en sväng förbi NK också där härliga M i Helena Rubenstein sålde på mig ett jättesnyggt (men kanske inte så välbehövt) läppglans, Stellars Gloss nr 01. Givetvis blev det även en sväng förbi Lancômedisken där Y hjälpte mig att köpa ytterligare ett ganska ej nödvändigt läppglans (Sweet Caprice från vårmakeupen nr 01). Ska försöka fota båda två med min nya mobil, så att ni kan få se dom. Tittade även som hastigast på Diors nya mascara Dior Show Backout, men det såg verkligen jätteblöt ut, så den är nog definitivt inget för mig tyvärr.

114245-25

Jag hade ju helt glömt bort att M skickade med en tester på ett jättefint nagellack. Tyvärr syns det inte på bilden men det är i en snygg vit lite hologramaktig färg och som om det inte vore nog så hade snälla B i Lancôme-disken lagt undan dom här tokfina ögonskuggorna till mig. Fägerna syns inte så bra, men dom går i ljusa pastelliga toner. En vit, en rosa, en blå och en gul. Recensioner kommer på alla produkter.



 

Kommentarer
Postat av: Rouge

Ser jättefint ut! =D Tycker allt man ser att ögonskuggorna är riktigt fina :D sådär pastelliga och vårfräscha! =D

Postat av: S

Ja, dom e verkligen tokfina! Speciellt den rosa :)

2007-03-04 @ 19:58:13
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback