Hypnôse nu även för männen

image57
Förra årets storsäljare för damerna Hynosê från Lancôme har nu även kommit ut i en variant för männen. Jag är inte alls förtjust i damvarianten. Den är tyvärr alldeles för tung för mig, men den för männen är desto bättre. Den har en väldigt manlig doft, inte alls det här lite fräschare, sportigare som har varit populärt ett bra tag nu och som jag i ärlighetens namn är lite trött på. Lavendel, amber och mysk är några utav huvudingredienserna.

Snälla Y i Lancômedisken på NK gav mig ett så kallat lyxprov dvs en miniatyr flaska av orginalförpackninen och snäll som man är gav man den till sin Pappa.

Pappa blev överförtjust och bestämde sig raskt för att överge sin gamla trotjänare Miracle och kan numera stoltsera med en alldeles nyinköpt flaska Hypnôse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback