Sooo much in love that it hurts...

Jag är kär! Inte sådär lite småförälskad som jag brukar vara utan jag har verkligen trillat dit totalt. Föremålet för min kärlek är denna gång något lite dyrare än vad jag brukar blogga om. (Egentligen kanske det inte är så smink och skönhetsrelaterat, men det kommer garanterat att påverka min kommande inköp, så därför tyckte jag att det kunde få vara med i min lilla blogg.) Det är nämligen en lägenhet. En helt fantastisk lägenhet. Jag kan bara inte sluta tänka på den. Jag har suttit hela kvällen och räknat på hur mycket jag kan offra och betala för att få bo där och det är mycket kan jag lova. Faktiskt så mycket att jag kan tänka mig att inte köpa något mer smink på flera år (och det är nog det jag blir tvungen att göra om jag ska kunna köpa den här hysteriskt dyra lägenheten). Förstår ni hur fin den är då? När moi är villig att ge upp sitt smink. Vi får se hur det går imorgon. Då börjar budgivningen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har förstått, efter att jag kikat i din blogg lite, att du e på jakt efter mascaran som har "allt". Jag har samma problem som du med ögonfransar som pekar nedåt. Har tackat shiseidos ögonfransböjare otaliga gånger, för utan den hade jag inte överlevt! Jag har testat det mesta ute på marknaden, dock inte vattenfasta mascaror. För jag står inte ut med proceduren att få bort den.. Nu till saken.. den mascara jag använder nu e faktiskt en av de billigaste mascaror jag köpt o den sticker verkligen ut i min övriga sminkbox. Men den e fantastiskt! MaxFactor 2000 calorie Dramatic look! Inte alls blöt, som du vet tynge ner ögonfransarna så dom återtar sin ursprungliga rakhet, utan krämig. Ett lager för mer vardag o 2 eller fler för fest. Om du inte har testat, gör det! Jag var oxå skeptiskt jag lovar ;)

2007-05-21 @ 12:43:38
Postat av: RedHead

Åå, vad roligt med lägenhetsköp!! Dyrt, men åå, vad roligt med lägenhetsköp!! Givetvis en massa lycka till-kramar och kikar in senare för att läsa resultatet! Jag blev överbjuden på min drömlägenhet, köpte en annan och nu är DEN min drömlägenhet. Så det kan gå..:)

Postat av: MAKEitUP

Jenny: Tack för tipset :) men jag tror inte att jag kommer våga prova MaxFactor 2000 calorie igen. Jag hade den för många år sen och då fick jag eksem runt hela ögonen och det var inte så snyggt :(
RedHead: Tack va söt du är! Men som du kanske har sett så blev det tyvärr inte den som jag tittat på... men det kanske blir som i ditt fall kan jag ju alltid hoppas på :)

2007-05-21 @ 22:41:02
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback