Topp 10 Absoluta Favoriter

LGB uppmanar alla att lista sina topp 10 produkter och då kan man ju inte göra något annat än att haka på, så här kommer dom:

1. Shiseiods ögonfransböjare - Ja, jag vet att det är tjatigt men jag kan verkligen inte leva utan den.

2. Flex WP, Lancôme - Världens bästa mascara som tyvärr inte finns mer, men jag har bunkrat upp med ett lager här hemma.

3. Touch me then try to leave me cream, Benefit - Den enda bodylotion som verkligen funkar på min vintertorra hud.

4. Hydra Zen ögoncreme, Lancôme -  Jag kan inte vakna om jag inte får smörja in mig med den. Fixar svullna ögon på ett kick.

5. Essies nagellack - Sitter som berget och finns i så många snygga färger.

6. Mineral Veil, i.d - Underbart löspuder som jag alltid använder under ögonen för att förhindra kajalen att smälta ut.

7. Le Crayon Khôl, Lancôme - Den perfekta kajalpennan. Inte för hård och inte för mjuk. Perfekt helt enkelt.

8. Venom Gloss, DuWop - Det enda läppglans jag lyckats göra slut på. Det säger rätt mycket.

9. Vichy's deodorant - En helt ny favvo som kvalade in direkt på topp 10.

10. Mascara Base, Shiseido - Jag kan ju inte göra en favoritlista utan att nämna min nyfunna kärlek. Miraklet som gör att jag numera kan använda vilken mascara jag vill utan att få raka fransar.

Kommentarer
Postat av: E.H

Nej vad trist! Varför finns inte Lancome Flextencils ( Flex WP) mascara kvar längre? :(

2007-11-06 @ 00:39:48
Postat av: Make it Up

I och med att Virtuose kom ut tog dom bort Flex. Hur trisst som helst!:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback