Benefit Cosmetics

Älskade Mia drar ju snart till USA och jag är absolut inte ett dugg avundsjuk. Jag skulle absolut inte vlija ha en gratisresa till USA med fri shopping, som lite tröst har Mia dock lovat mig att köpa med sig produkter av ett av världens bästa sminkmärken.

Jag vet inte riktigt vad det är som lockar så mycket med just Benefit. Kanske är det själva grejen att det inte går att köpa i Sverige som gör det 1000 ggr mer åtråvärt. Det finns i alla fall ett gäng grejer jag skulle vilja ha. Här är några stycken:
image98


Touch me then try to leave me cream - Finns ingen bodylotion som gör min hud lika mjuk
Lip Plump - Jag fick ett litet prov av Mia som visade sig vara toppen (recension kommer)
Cupids Bow - Läppennor verkar ju jag inte kunna ha för många
That gal - Jag älskar ju deras andra primer Dr Feelgood, så det vore riktigt kul att prova den här
Benetint Lipbalm - Bra till vardags. Lite piffigare än mitt Carmex

PS: Det börjar ta sig med Photoshop. Vi är inte lika osams längre. Kan bero på att jag numera arbetar på en avdelning där ALLA kan just Photoshop och är mer än villiga att lära en novis som jag.

Kommentarer
Postat av: Murphy

Jag är sjukt imponerad av ditt lilla kollage. Har printat listan så jag kan ta den med mig :) Du får säga vilken färg du vill ha på pennan. Har du tur så kanske jag kommer hem med en blå ;)
Puss

Postat av: Annie

Har du provat Lancome virtuose än?? :)

2007-10-04 @ 13:53:12
URL: http://anniie.webblogg.se
Postat av: Make it Up

Murphy: LOVE U!!! jag tror att pennan bara finns i en färg. Annars tar jag den gärna i blååt ;)
Annie: Ja, jag har bara inte hunnit recensera den, men tänkte ev göra det ikväll om jag hinner.

2007-10-04 @ 20:34:37
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Annie

Make it up --> skriv gärna hur du applicerar den med! För mig har den inte funkat alls, skrev recention igår

2007-10-05 @ 20:17:21
URL: http://anniie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback