Recension, foundation från Armani

Nästan 50% av alla ville höra vad jag tyckte om Armanis foundation. Er önskan är min lag så här kommer recensionen av Armani Silk foundation.

Jag har då alltså köpt en foundation för 455:- och mina förväntningar är skyhöga, men på något sätt lyckas ändå Armanis foundation förvåna mig för det här är Rolls Roysen av underlagscremer. En helt fantatisk creme som jag bara inte kan få nog av.

Färgen som jag använder heter 6,5. Den är helt perfekt för mig med min gula underton. Konsistensen är helt underbar. Den liksom smälter in i huden och efterlämnar en helt perfekt yta som på något konsigt sätt både är matt och strålar av lyster. Jag ser helt enkelt sjukt snygg ut. Det här är verkligen foundationen med stort F. Jag kastar mer än gärna ut min gamla trotjänare i.d för att ge plats för denna underbara lilla creme. Vill man ha en prefekt hud finns inget annat alternativ. Jag är kär! Nu är det du och jag för evigt (i alla fall tills jag hittar något bättre)! Betyget blir en självklar 6:a (Favorit)


Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Åh, det lät ju bara för bra för att vara sant! Jag väntar på min som jag shoppat på ebay, hoppas nyansen är ok!

2007-10-16 @ 21:40:24
Postat av: Sminkan

Låter fantastiskt! Kanske något att testa i framtiden.

Postat av: Kristina

Det där låter ju superbra, får man ta å testa kanske:)

2007-10-17 @ 08:31:54
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: natalie

den låter underbar! men jag undrar om du kan ge ett förslag på en jättebra foundation och en jättebra concealer som jag kan köpa (armanis sminkkollektion finns inte i mlamö tyvärr), för jag ska handla helt nytt den 20:e :)

2007-10-17 @ 09:10:17
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com
Postat av: Ia

Ååhhhååååå.. måste ha!!! Får se till att giga i sthlm så jag kan shoppa loss! Finns den i KBH förresten?

2007-10-19 @ 15:48:01
URL: http://www.themeangreenmachine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback