Shoppat idag

Blev en snabb sväng förbi Åhléns City idag efter mitt tvåtimmars pass på gymet med Stoffe som tittade lite tveksamt på mig när jag hävdade att jag bara var tvungen att shoppa lite för bloggens skull. Tvungen eller ej följande inhandlades i alla fall:
image145
En Venus Breeze rakhyvel till specialpris. Tyckte det verkar praktiskt med en rakhyvel m inbyggt raklödder.
Ett svart Essie-lack. Har kommit fram till att jag nog tycker det är rätt fint med svarta naglar och då kan det ju vara värt en att lägga en slant på ett bra lack.
Den lilla blåa tuben är ett prov på en rengöringsgelé från Este Lauder som jag "snodde" hemma hos mamma när jag var där och käkade idag.

Självklart blir det recension på allt. Hoppas att ni alla får en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback