Recension Vichy Aqualia Eyes Ögongel

Nu har det varit dåligt med recensioner här på bloggen. Tänkte ändra på det i denna stund så här kommer recension på Vichy Aqualia Eyes Ögongel.

Tyvärr är detta inte något värdigt alternativ till min Hydra Zen från Lancôme. Det är något med själva konsistensen som gör att det dröjer alldeles för länge innan den går in i huden och när den väl gått in i huden efterlämnar den en slags hinna som påminner lite om klister. Dessutom är det lätt att få ut alldeles för mycket gel ur tuben vilket gör produkten rätt odryg.

Nej, för 195:- hade jag faktiskt väntat mig lite mer. Det kan tyvärr inte bli något annat än en 2:a (dålig).

Kommentarer
Postat av: Helena S.

Det där med klistrig hinna har jag upplevt massor med gånger när jag har köpt lite "billigare" ögongel. Här får man uppenbart hålla sig till de fina, dyra märkena :-(.

2008-08-29 @ 13:38:31
Postat av: Make it Up

Ja, jag har faktiskt gått tillbaka till min gamla trotjänare Hydra Zen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback