Veckans bloggtema från PRET-ty

Nu var det ett tag sen, men nu har äntligen LGB dragit igång veckans bloggtema. Den här veckan lyder frågan:

Vad saknas i badrumsskåpet?

Finns egentligen bara en grej att svara här: PLATS!

Jag får inte plats med alla mina grejer. För tillfället har jag grejer i badrumsskåpet (som känns mer som ett skämt för det är så litet), i en korgvagn med tre hyllor, på en pall i duschen, på tre lösa hyllor i badrummmet, i två lådor i min sekretär och i två papperskorgar som står på golvet i mitt rum. Antingen har jag ett för litet badrumsskåp eller för mycket skönhetsprylar. Förmodilgen är det alternativ nummer ett...

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahaha eller hur ;) -Ne men seriöst, plats har vi väl alla för lite av. Jag har en bokhylla i mitt badrum men det hjälper inte.

Postat av: Annie

Undrar om du har något bra mascaratips? Har ju ganska böjda fransar nu, tack vare eyestar! Men skulle vilja ha en ej vattenfast mascara som ger längd och lite volym. Vet du någon?

2008-02-06 @ 13:12:52
URL: http://anniie.webblogg.se
Postat av: Therése

haha! det är det sannaste av alla behov i sminkhyllorna!!

2008-02-06 @ 17:02:21
URL: http://fakelashes.blogg.se
Postat av: Make it Up

Annie: Det är ju som sagt var den stora frågan. JAg har inte direkt ngn favvo som inte är vattenfast, för tillfället använder jag YSL Faux Cils och den är helt ok. Blir ganska mkt med den. Jag gillar även Fatale från Lancome, men ingen är så bra som Flex WP fast jag letar hela tiden och lovar att berätta så fort jag hittar någon likvärdig icke vattenfast.

2008-02-10 @ 00:06:32
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback