Resans räddare i nöden

image125

Det fanns ett par produkter som verkligen utmärkte sig under resan och det var följande (från vänster):

Sôleil Reconfort After Sun, Lancome. Fantastisk After Sun som skyndade på brännan och gjorde att jag fick en jättefin, jämn brun färg över hela kroppen. Dessutom återfuktade den huden enormt bra.

Aloe Extra Gel, Solarcaine. Köpte jag på Mauritius och visade sig vara ett riktigt fynd. Man kletade på ett lager överallt där man var lite röd och morgonen efter var det som att man aldrig hade bränt sig. Helt overkligt bra!

Solar Defence Booster, Dermalogica. Förmodligen världens bästa solskydd för ansiktet. Spf 30. Går snabbt in i huden. Mjuk och skön konsistens och bäst av allt inte en finne under hela semestern.

Sôleil Dna Guard spf 50 & 30, Lancôme. Det är första gången jag provar Lancômes nya solskydd och inte blir man besviken. Schysst konsistens. Underbar doft. Bra skydd och visst blev man otroligt brun ändå trots spf 30 och 50.

Salt Scrub, Dermanord. Finns tyvärr inte med på bilden, men det beror på att det var så himla bra att den tog slut under semestern.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej, Var på Mauritius bodde du? Ska dit snart och bo i Pereybere där vi även var förra året. Är även nyfiken på vad du köpte after-sun-produkten med Aloe Vera. :-)

2008-01-27 @ 19:09:44
Postat av: Make it Up

Jag bodde också i Perybere på hotel Hibiskus. Jag köpte Aloe Veran i en butik i Port Louise som låg i det stora shoppincentret (där dom bla hade en Dieselaffär om du vet vart det är) ungefär i hamnen. Det låg ett litet apotek/parfymeri på bottenvåningen där. Jag kan verkligen rekommendera dig att köpa den. Den var verkligen sjukt bra! Man smörjde sig på kvällen och allt det röda var borta dan efter.

Postat av: Ninni

Åh, vad bra! Då måste jag titta där. Det köpcentrat vet jag var det ligger, de har en himla fin hamn i Port Lois. Vi ska bo på Casa Florida där vi också var förra året. Inte lyxigt, men allt finns och nära till strand mm. Mauritius är så himla mysigt! Ni var väl och åt middag på Sea Lovers? Älskar deras mat! Speciellt fisken med kokosmjölk. Du får gärna tipsa om lite roliga saker ni gjorde om vi missat något. Min mailadress är [email protected]

2008-02-01 @ 10:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback