EOTD från i lördags

I lördags precis innan Jeanette skulle komma på middag fick jag för mig att jag skulle fota min sminkning. Detta visade sig vara ett inte helt enkelt projekt. Jag fattar verkligen inte hur tex Sminkan och P'ssion får till så fantastiska bilder. Efter x-antal katastrofbilder lyckades jag i alla fall få fram denna.

Sminkningen består av:
Ögonskuggsprimer, Urban Decay
Ombre Absolue ögonskugga i färgen D30 (en rosaaprikos nyans), Lancôme
Mascara base
mascaraprimer, Shiseido
Faux Cils mascara, YSL
Crayon Khôl kajal, Lancôme

Kommentarer
Postat av: Akrogirl

Du måste slå på macroläget på kameran för att det ska funka. Då kan du ta närbilder. Jag använder alltid blixt för att få bättre stuns i bilderna men testa dig fram där. =)

Postat av: Annie

Vilka fina ögon!

2008-07-23 @ 16:13:02
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Akrogirl: Hmm.. macroläget? vad är det? Jag är sjukt dålig på allt som har med teknik att göra :)



Annie: Tack, va snällt =)

2008-07-24 @ 22:47:27
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback