Bloggkväll hos Mahir

Nu hade ju detta inlägg helt klart blivit mycket roligare om jag hade haft en liten bild på den braiga påsen man fick, men eftersom att Photoshop fortfarande vägrar funka i min dator så får det bli ett lite tråkigare inlägg. (Om någon undrar hur jag fick till förra bilden kan jag avslöja att jag fixade den i smyg på jobbet idag.)

Jag är precis hemkommen från ett supertrevligt bloggmingel hos Mahir. Dagens tema var teknik så både Nokia och Guitar Hero var där och demade sina produkter. Helt oväntat stötte jag på söta
Bjooti. Alltid lika trevlig precis som den här kvällen. Det bjöds på snittar, bubbel och en riktigt bra goodiebag som innehöll följande:

En Osis Dust It
Två värdecheckar från Nokia Music Store
En Veckorevyn
1 Playstationspel
En väska
Rakhyvlar från Wilkinson
Ett svettband
1 Guitar Herospel för Xbox
En Dove Summer Glow för ansiktet
En keps
En Dove Summer Glow för kroppen
Mintabletter
Ett nyckelband
Raklödder från Wilkinson


Kommentarer
Postat av: Jane

Kul att ses igår, visst var det en lyckad kväll?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback