Bronze Mania, Armani

Jag har sen Lancôme beslöt sig för att sluta med den bästa bronzinggelén som någonsin existerat letat som en galning efter något som ska kunna ersätta den och nu tror jag att jag äntligen funnit den. Den stavas Bronze Mania och kommer från Armani.

Den är helt enkelt perfekt. Perfekt i konsistensen, sådär underbart geléaktig och som lätt arbetas in i huden och bara fördjupar den egna solbrännan. Perfekt i färgen, inte för röd och inte för gul utan bara brun. Perfekt parfymerad, bara en touch av fräschör. Perfekt förpackning, smidigt med tub och lätt att dosera. Och det bästa av allt och som faktiskt gör att den knäcker Lancômes är att den är helt och hållet glitterfri.

Allt detta gör att priset 485:- (har jag för mig att det var) känns som en piss i havet. Det här är lätt mina bäst investerade pengar på länge.

Det här kommer definitivt bli sommarens stora hit här hemma. Jag dyrkar den. Svär vid den. Och älskar den!

Kommentarer
Postat av: Sandra

knepig bild, lite svårt att se den, haha :P

men den låter ju underbar :) kul att du hittat en ersättare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback