Magic Concealer, Helena Rubenstein

Ja, då var det dags för ett nytt köpstopp och då passar det väl utmärkt att jag hittade en liten magisk tub som visade sig vara helt fantastisk.

Jag har ju som bekant en hel hög med massa smink och cremer som ligger här hemma och bara väntar på att få användas. Magic Concealer från Helena Rubenstein var just en sådan produkt och efter att ha använt den i ett par dar nu så undrar jag varför i helvete den bara legat i en låda. Det här är ju en helt fantastisk produkt. Täcker mörka ringar helt perfekt. Blir inte torr. Lägger sig inte i linjer. This is the shit helt enkelt och från och med nu har den en given plats i min sminkväska.

Kommentarer
Postat av: RM

Brukar lägga undan en hel del produkter, sedan när jag väl hittar dom igen undrar jag varför jag lade undan en sån bra produkt. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback