Recension, Moisturing Lip Gloss IsaDora

En grej från shoppingorgien var läppglanset från IsaDora i färgen 26 Mocca pink.

Jag var som sagt var lite skepisk till IsaDora som märke, men detta lilla trevliga gloss fick mig genast att ändra uppfattning för det här är faktiskt en riktigt bra grej.

Färgen är en perfekt sån där nude-färg och lyckas lätt täcka över mina annars så röda läppar. Konsistensen känns mer vårdande än klibbig vilket inte är helt fel nu när det börjar bli kallare ute. Hållbarheten är definitivt godkänd. Inte som ett longlasting läppstift, men helt klart bättre än vissa andra gloss. Allra snyggast blir glosset tillsammans med min läppenna från Shiseido i färgen 2, Sepia on ice. Priset har jag för mig var runt 80-90:- och bara det gör ju att man vill ha fler. Skulle jag gnälla på något så är det väl doften då. Eller rättare sagt icke-doften. Alla IsaDoras produkter är helt oparfymerade vilket gör att glosset inte smakar någonting och jag är ju som bekant en sucker för läppglans med smarriga smaker.  

Summan av kardemumman: Det här är ett riktigt bra gloss och jag kan absolut tänka mig köpa på mig ett gäng. Betyget blir en 5:a (toppen).

OBS! Det är inte glosset på bilden som är med i recensionen.

Kommentarer
Postat av: CrazyNails

Isadoras gloss är helt okej många av dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback