Up and running

TACK alla snälla, gulliga människor som både mailat och skrivit i kommentarerna. Det värmer otroligt mycket att det finns så många därute som bryr sig om lilla mig. Det får en verkligen att bli sugen på att börja blogga igen, så nu sätter vi igång igen tycker jag.

Det finns en positiv sak med att må riktigt dåligt och det är att man faktiskt är värd precis allt man önskar sig. Detta har jag med råge tagit fasta på så här kommer de senaste veckornas inköp.

Det började med den galet snygga ögonskuggspaletten från höstkollektionen från Estée Lauder.


Sen när jag hittade hela Isadoras höstkollektion på Cubus i Kista var jag ju bara tvungen att slå till på både ögonskugga och läppglans. Det är första gången jag köper något från Isadora så det ska bli väldigt spännande att prova då jag oftast är rätt skeptisk mot lite biliigare produkter. Passade även på att köpa ögonmakeupremover från Nivea som även skulle ta bort vattenfast mascara.


Lancôme
är ju ett givet inslag för att kunna må bättre så jag insåg att jag var tvungen att köpa Elefantsolpudret och en brun kajal från höstkollektionen och en vattenfast brun kajal för att överhuvudtaget kunna fortsätta leva. Resten av alla grejer skickade världens bästa Kerstin med i påsen.


Bland alla prover som Kerstin skickade med mig låg en liten flaska av Lancômes senaste doft Magnifique. Jag har använt den hela veckan och insåg imorse att jag gillar den skarpt. Jag har alltid så himla svårt att hitta dofter som passar på mig så det kändes helt rätt att inhandla en 30 ml Magnifique på direkten. Tydligen slank det även med en brunguldig skugga från Mac i färgen Tempting som jag har tänkt att använda till en speciell sminkning som om den blir bra kommer att visas här på bloggen.


Och inte går det att må bättre utan lite nagellack från OPI. Ett från höstkollektionen Eiffel for This Color och ett ur ordinarie sortimentet Purple with a Purpose.


Sammanfattningsvis kan man väl säga att det här var vad som behövdes för att må lite bättre. Det går alltid att shoppa sig lite lycka!

Kommentarer
Postat av: Therése

Vad härligt att du mår bättre nu! Och sminket ser verkligen fantastiskt ut! Skriv gärna om Estée aluders palett! Och isadoras! ;)

Postat av: badis

Så roligt att du tagit igång med bloggen igen och att du har ork med det! Har suttit och väntat på en uppdatering:) Kram och kämpa på!

2008-10-16 @ 11:48:29
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: inthemake

ojojoj vilken shoppingrunda ;) härligt!

2008-10-16 @ 11:56:26
URL: http://inthemake.se
Postat av: Suz

Vad härligt att du är tillbaka!:)

2008-10-19 @ 18:13:11
Postat av: Make it Up

Therése: Tack! Självklart kommer recensioner på alla produkter.



Badis: Va gullig du är. Tack snälla =)



Inthemake: Ja, tänk va lite shopping kan göra =)



Suz: Kul att höra =)

2008-10-19 @ 21:55:16
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Fåfängan

Tycker absolut att du ska unna dig lite om du mått dåligt! Underbart att du är Kram!!

2008-10-22 @ 21:25:24
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Rouaa

Kul att du är tillbaka! Hoppas att du mår bättre :)

2008-10-23 @ 09:51:46
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Postat av: Make it Up

Fåfängan: Tack. Det tycker jag faktiskt också att jag var värd =)



Rouaa: Tack det värmer!

2008-10-23 @ 20:45:31
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback