Recension, Instant Perfect Sisley

En av grejerna jag handlade när Susanne och jag hade vår orgie NK var en riktig liten darling. Har använt varje dag sen jag köpte den och jag älskar den.


Jag har ruggigt svårt för primers som är silikonbaserade (tänk Smashbox). Det känns liksom som en äcklig hinna på huden som bara ligger där på ytan av huden. Så är inte Sisleys utan den är mer som en creme som smälter in i huden och blir till en helt fantastisk grund för all typ av foundation. Den jämnar ut både torrhetsfläckar och fina linjer och är dessutom väldigt dryg. En liten klick räcker gott och väl till hela ansiktet. Det sved till ordentligt (450:-) i plånboken när jag shoppade denna lilla dyrgrip, men med tanke på det finfina resultatet måste jag säga att det var värt varenda krona.

Betyget blir självklart en 6:a (favorit).


Kommentarer
Postat av: Fåfängan

Åh, den vill jag testa, men finns så klart bara på NK, eller?

Gillar inte heller de där silikonbaserade, speciellt inte Smashbox. Den känns riktigt läbbig på huden.

Postat av: Make it Up

Ja, jag tror tyvärr det men om du vill kan jag köpa en och skicka?

2009-05-07 @ 11:00:15
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Angie

Ohh, jag har också Sisleys lilla rosa tub som favvis. Den är dyr som attan, men dryg och känns nästan lite svalkande! Me like!

Och jag hittade precis din blogg, så nu har jag lite catch up reading! Mycket rolig läsning!

2009-08-04 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback