Daisy Beauty

Nyss hemkommen från ett fantastiskt trevligt event på F12, nämligen lanseringsfesten av Daisy Beauty. Det är Kicki i samarbete med sin Sam som fått den excellenta idén att starta en skönhetssajt som ska fokusera lite mer på recensioner och ha en "trevlig och personlig profil". Dessutom kommer allas vår Bjooti att flytta över sin blogg till Daisy Beauty och en av mina favorit makeupartister Åsa (som brukade blogga för Modette) kommer också återuppstå där. Själv har jag fått tillgång till en sneakpeak på sidan, men ni andra får ge er till tåls tills dess att den lanseras i september.

Festen var supertrevlig, inte minst för att jag fick chansen att träffa på en hel del "kollegor". Sen gick ju inte goodiebagen av för hackor heller. Satan, va bra den var! Tack snälla Kicki för en underbar kväll!!!

Lite pics...


Kicki och Sam tar emot i dörren.


Triss i skönhetsbloggerskor. Bjooti, Make it Up och P'ssion.


Värdinnan och jag.


Söta Julia tillsammans med min dejt för kvällen Susanne. (Det är samma Susanne som jag brukar ha sminkorgie med på NK)


Innehållet i den helt underbara goodiebagen.

Nagellack från Creative
Cremeögonskugga från Urban Decay
Parfym från YSL
Skin Rescue Kit från Dermalogica
Presentkort från Blush
Läppglans och makeuppalett från Elizabeth Arden
En Svensk Damtidning
En liten gåva att hämta ut från YSL

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh så fint o kul!

Postat av: Sara

Måste bara säga att du är hemskt snygg i håret!

2009-08-21 @ 22:24:24
Postat av: Anonym

Det var riktigt kul att få träffa dig, Sara!! /Aviva

2009-08-22 @ 13:38:43
Postat av: Mayaline

Vad fint sminkad du var på bilderna! Vad hade du använt för produkter?

2009-08-23 @ 09:28:07
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com
Postat av: Make it Up

Kerstin: Ja, det var det verkligen =)



Sara: Tack så hemskt mycket =)



Aviva: Det samma!!! Hoppas vi ses snart igen =)



Mayaline: Tack snälla =) Har gjort ett inlägg om det nu.

2009-08-23 @ 19:29:25
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback