Håll i er, del 2

Här kommer då resten av allt.



I min sminknecessär förvarar jag allt som jag använder dagligen. Innehållet ändras lite under året, men den består för det mesta av nån foundation, mascara, kajal, rouge, fransböjare och solpuder.



Allt mitt smink har jag tryckt in i min sekretär. En gång i tiden hade jag ett urfint sminkbord, men bor man på 23 kvadrat så får man tyvärr inte plats med allt man vill. I första lådan hittar man allt läppgrejs, mest läppglans men även ett par läppstift och lite läppennor.



I andra lådan hittar man solpuder, rouge, foundation typ allt man har i ansiktet skulle man även kunna säga.



I nästa låda ligger allt man har till ögonen dvs en massa jävla ögonskuggor och lite lösögonfransar.



Sen har vi alla borstar.



Och alla pennor.



Till sist har vi lådan där allt övrigt shit hamnar. Det är allt från prover, till necessärer, nagellack, plåster och så såklart deodoranter...


Kommentarer
Postat av: Kissen

TJOHEJ vad grejjer! :D

Jag ÄR nog minimalist om man jämför med alla andras grejjer! :)

Postat av: Kerstin

Härligt mycket grejer =)

2009-08-20 @ 08:50:30
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Anna E

Jääävlar!!1 chock Jag har typ en eller två eller tre saker plus lite till...men, i mina ögon är detta av en skattkammare. Häftig blogg! :)

2009-09-01 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback