Recension, DiorSkin Nude från Dior

Ibland kommer min Mamma hem med en hel påse med roliga sminkgrejer från sitt jobb som jag får välja och vraka ur. Senast snappade jag åt mig en DiorSkin Nude.

Färgen har varit lite väl mörk för mig, men efter ett par veckor i Spanien satt den som en smäck. För den som inte vet kan jag berätta att DiorSkin Nude är en flytande foundation som innehåller något slags mineralrikt vatten som ska ge huden lite extra lyster.

DiorSkin Nude glider lätt på huden, men man får passa sig lite för den sätter sig väldigt snabbt. Först tyckte jag att den var varken från eller till, men efter ett par dagar så började jag inse dess storhet för helt plötsligt har jag världens snyggaste hy som både strålar av lyster, men som samtidigt håller sig matt. Hela dan!

För varje dag som går älskar jag min DiorSkin Nude allt mer och mer. Igår kom jag till och med på mig själv med att fundera över om det inte är så att den slår min all time high favvo foundation från Armani...

Priset är ganska saftigt 425:- men helt klart värt varenda krona. När det kommer till huden lägger jag mer än gärna ut hur mycket pengar som helst. Tråkigt nog måste jag ju vänta till den 1:a nov innan jag kan köpa på mig en till flaska som passar min vinterbleka hy lite bättre. Betyget blir en 6:a (favorit).


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Detta låter ju onekligen spännande! Jag måste få tag på en tester. Trots att jag nästan aldrig använde foundation är jag ständigt på jakt efter den perfekta...

Postat av: Make it Up

Kerstin: Tycker absolut att du ska prova den. Kanske blir det din favvo också =)

2009-08-23 @ 19:31:00
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback