Sminkad vs Osminkad

När jag var i Barcelona med Stoffe och Rhys så fick dom ju givetvis se mig både osminkad och sminkad. Båda två tyckte inte att det var någon direkt skillnad.

-Ja du är väl kanske lite mer svart runt ögonen nu var Stoffes kommentar.
-Jag ser ingen skillnad var Rhys.


Därför var jag tvungen att ta ett kort nu imorse för att jämföra, men visst är det skillnad. Det tycker jag i alla fall eller vad säger ni? (Ber om ursäkt för att jag ser lite sliten ut på det högra kortet. Det var ganska hårt igår konstaterade jag imorse när jag vaknade...)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Klart man ser skillnaden! Inte lika stor skillnad som det är på mig, jag ser ut som ett monster osminkad :D

2009-08-01 @ 22:14:53
Postat av: kattis

Skilland är det, men inte sot skillnad. Säger som kajsa; jag ser sliten och blek ut utan smink.

Men du ser fräsch ut utan också! :-)

2009-08-02 @ 08:56:18
Postat av: Sublim

Du är söt som socker på båda bilderna, så där är det inte nån skillnad. Möjligen är du lite brunare och rosigare på den sminkade bilden + att mascaran gjort sitt. Men du är fräsch som en nyponros även utan smink, you lucky bastard!:P

Postat av: Annie

Jo klart det är skillnad, men du sminkar dig ju väldigt naturligt o snyggt så att dina drag förstärks. Så skillnaden blir ändå naturlig o inte jättestor! Dessutom har du ju både mörka bryn o fransar o fin hud, så då blir ju sånna skillnader mindre än om man har dålig hy eller ljusa fransar. Superfin på båda bilderna!

2009-08-02 @ 17:56:24
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Tack, va gulliga ni är allihopa =) Själv tycker jag att man ser helt sliten ut utan smink, men helt klart har fransböjningen gjort att man ser lite piggare ut =)

2009-08-02 @ 19:51:53
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback