Make my Monday

Idag är det måndag igen och som vanligt vill Bjooti ha svar på en fråga. Den här veckan lyder den:

Vilken produkt är den viktigaste i din sminkväska / sminksamling?

Med risk för att låta tjatigare än tjatigast, min ögonfransböjare från Shiseido!!! Ja, jag vet att jag jämt håller på och tjatar om den men jag kan verkligen inte leva utan den. Jag har ju som bekant helt raka, lite lätt nedåtpekande, stenhårda asiatfransar. Utan att böja mina fransar ser jag ut som en trött, liten ledsen kines men så fort jag får en liten böj på fransarna ser jag verkligen ut som en helt annan människa. Fortfarande asiatisk, men betydligt piggare. Fick jag bara behålla en enda grej i sminkväskan är det definitivt Shiseidos ögonfransböjare. Jag dyrkar den. Svär vid den och älskar den gränslöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback