Make my Monday

Idag lyder veckans fråga från Bjooti:

Har ni fördomar (befogade eller obefogade sådana) mot billigare märken a.k.a budgetmärken så som Isadora, Viva la Diva, Yves Rocher, Maybelline etc?

Jag är (som alla trogna läsare vet) en riktig sucker för dyra märken. Kanske inte alltid för att dom är så mycket bättre, men mycket för att det känns så himla mycket lyxigare att komma hem med ett litet lipgloss från Dior än från IsaDora. Visseligen tycker jag att jag oftare blir besviken på lite billigare produkter än på lite dyrare, men det kanske bara är just en fördom. Jag har ju i alla fall lovat att börja tipsa om lite billigare grejer, så ni får hänga med här i bloggen så får ni se om mina fördomar stämmer eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-01-27 @ 21:44:40
Postat av: Anna

Visst är det lyxigare att komma hem med dyrare märken... Jag njöt mer igår när jag kom hem med en Bioline burk än vad jag gjorde med en Apolivia burk.... Det kan ju vara som så att man får vad man betalar för. MEN, i slutändan är det ju alltid den egna känslan och resultatet som avgör vilket som är bäst. Får man bättre reslutat med dyrare eller duger det billigare lika bra? Men fördomar... Nej, inte fördomar. Bara en större längtan efter lyxen.... Bland de bästa mascarorna jag har haft är billigare.



Kram hangaroundkollegan

2009-01-27 @ 21:49:29
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-29 @ 13:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback