Barcelona i mitt hjärta

Efter två Spanienresor har jag lycktas shoppa på mig en hel del.




Från vänster uppifrån:

Kenzoki bodylotion i doften Relaxant
Kenzoki
bodysplash i doften Relaxant
Mum
deodorant med Aloe Vera
Tampax Compact
tamponger (världens bästa tamponger som tyvärr inte finns i Sverige)
Vispring clear eyes ögondroppar
Eye makeup remover från Sephora
Miniförpackning med avsminkningsservetter från Sephora
Blotting paper från Sephora
Spegel
från Sephora
Borste nr 13 (rounded crease) från Sephora
Borste nr 14
(smudge) från Sephora
Borste nr 23
(all over small) från Sephora
Tinted Eye Brightener
från Bobbi Brown
Minifalska med hårparfym från Sephora
Coralista
rouge från Benefit

Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen för självklart vaknade jag med halsont och värk i kroppen imorse, men man ska kanske vara glad att det kom nu och inte i Barcelona...


Kommentarer
Postat av: kerstin

Grattis till Coralistan!

Postat av: kerstin

Fina fynd! Särskilt grattis till Coralistan!

2009-07-31 @ 11:19:34
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback