Spontan, det är jag det!

Om jag säger Sephora, tapas, Gaudi, sangria och El Corte Inglés. Vad tänker ni på då?

Barcelona!!!

Sen jag bodde där har staden alltid haft en speciell plats i mitt hjärta, så när man inte kan vara hemma i sin lägenhet för att det pågår någon slags fasadrenovering som innebär ett konstant borrande från halv nio till någon gång på eftermiddagen bestämde jag mig för att möta upp Stoffe och Rhys som åkte idag. Jag åker på lördag och kommer hem igen på onsdag. Blir både sol, bad och party, men framförallt sminkshopping på både Sephora och El Corte Inglés

Kommentarer
Postat av: kerstin

Härligt! Ha en skön semester!

Postat av: Make it Up

Tack =)

2009-07-31 @ 16:01:57
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback