Recension, Aquasource Biotherm

Nu har det blivit dags att recensera produkterna jag fick av Kicki. Den ena produkten är en riktig hit och det är Aquasource från Biotherm.


I produktbeskrivningen står att den ska återfukta huden hela dagen och det gör den verkligen. Alla torra fläckar jag har haft på mina kinder sen i höstas, då kylan började, är helt borta. Cremen går snabbt in i huden och lämnar efter sig en perfekt yta att lägga foundation på. Jag diggar att den är i pumpflaska. Lätt att dosera och så håller sig cremen fräsch mycket längre. Två sprut räcker till hela ansiktet. Jag kan faktiskt inte komma på ett endaste negativt ord att säga om den här produkten. Jag älskar den helt enkelt! Betyget blir en 6:a (favorit).


Kommentarer
Postat av: Lotta

vilken av biotherms aquasourcekrämer är det? det finns ju flera olika.

2009-03-06 @ 18:22:20
Postat av: Make it Up

Lotta: Det är den gröna. Har länkat till bilden på den nu så du kan se vilken det är =)

Postat av: Lotta

är det den här?

us/en/facecare/indexprod.aspx?prdcode=AS0006&CatCode=AXEFACECARE%5EF1VISMOISTURE%5EF2VISMOISTURELotion&" rel="nofollow">http://www.biotherm-usa.com/us/en/facecare/indexprod.aspx?prdcode=AS0006&CatCode=AXEFACECARE^F1VISMOISTURE^F2VISMOISTURELotion&

2009-03-08 @ 00:54:37
Postat av: Make it Up

Lotta: Länken funkar inte, men jag ska ta en bättre bild på flaskan och lägga upp imorgon.

2009-03-08 @ 23:08:16
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback