Recension, BUS från Lancôme

Det är mycket tjat om Mia just nu, men det får hon (och ni) försöka leva med för hon har ju inte bara varit på semester med mig utan även tipsat om en ny favvo här hemma hos Make it Up.

Flash bronzer Transfer Resistant Self-tanner Ultra Natural Instant Tan

Flash bronzer Transfer Resistant Self-tanner Ultra Natural Instant Tan (kan det vara världens längsta produktnamn?) är en färgad gelé som gör det lätt att se vart man applicerat den. Den är lätt att smörja ut, går snabbt in i huden och luktar helt ok. Färgen blir helt fantastik. Inte för brun eller gul utan bara helt lagom lite solkysst. Ett stort plus är också att bus'en försvinner väldigt bra dvs den ljusnar lite gradvis dag för dag och faller inte av i större flagor.

Något som kanske bör tilläggas är att bus'en fungerar riktigt bra på Mia. För er som inte känner henne säger det väl inte så mycket, men jag vet hur svårt hon har haft att hitta en bus som hon inte får eksem av och som dessutom blir snygg så det faktum att den funkar för henne säger rätt mycket.

Sammanfattningsvis kan jag säga att det här är en riktigt bra produkt. Jag ser faktiskt fram emot nästa gång jag ska få smörja in mig bara för att jag kommer bli så himla snygg. Vill du bli lika snygg tycker jag du ska pallra dig iväg till närmsta affär som säljer Lancôme och köpa dig ett exemplar. Jag lovar, du kommer inte att bli besviken. Betyget blir en 6:a (Favorit).

Kommentarer
Postat av: Ruby Shy

Jag får också eksem av vissa BUSprodukter, extremt irriterande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback