Recension, Age densiforce hårlack från L'oréal.

Jag är inget stort fan av hårsprayer utan brukar endast använda det när jag touperar håret och då vill jag ha en riktigt hård spray som håller hela kvällen. Brukar vanligtvis använda den rosa hårsprayen från Proffs som är superhård.  

Först gillade jag inte alls Age densiforce eftersom att den inte alls fungerar att toupera mitt tjocka asiathår med. Den blir alldeles för mjuk och gör snarare att håret faller ner platt igen. Men så gav jag den ett andra chans och sprayade den lite över min frisyr bara lite till vardags och då var det som att det gick upp ett ljus.

Frisyren håller sig snyggt på plats hela dan, men det funkar ändå att dra fingrarna igenom. Lägg sedan till en fräsch doft av nytvättat jag-har-precis-varit-hos-frisören-doft och vi har en vinnare. Betyget blir en 5:a (toppen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback