All time high

Nu har vi kommit till slutet av All time high. Hoppas att ni tycker att det har varit roligt att läsa. Ni kanske rent av tycker att det är något jag ska fortsätta med?

Jag kan ju i alla fall inte avsluta utan att avslöja min egen All time high. För alla trogna läsare är det tyvärr inget nytt utan det är fortfarande the one and only: Shiseidos ögonfransböjare! It's the shit! Jag kan inte leva utan den för utan den ser jag ut som världens tröttaste kines. Jag älskar den. Dyrkar den. Svär vid den.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud ja, avgudar också detta lilla verktyg :) tror jag har prövat varenda ögonfransböjare på marknaden, denna är överlägset bäst!

Postat av: sture

vad kostar deeeeen?

2010-02-18 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback