Funderingar

Ibland undrar jag lite om folk som läser min blogg är läskunniga. Min fråga är: Kan någon rekommendera en bra peeling och det här är de första svaren jag får:



Emelie: Jo, tack det är bara bra med mig men jag vet inte riktigt på vilket sätt jag hittar en bra peeling genom att lägga en kommentar i din blogg.

zaarraa: Ja, alltså nu var det jag som hade en fråga i min blogg men du kanske svarar om jag frågar i din blogg?

Daniel: tack, du verkar ju vara en kille med koll. lust att gästblogga under min kategori Manligt?

martina86: Ja, jag fattar att du vill att jag ska checka in din blogg och jag hade säkert gjort det om det inte var för att du var tvungen att skriva det fyra gånger.


Alla andra som svarat tackar jag och bockar för tipsen. Lovar att återkomma med vad det blev.

Kommentarer
Postat av: Annie

Stör mig också på sånt! Hur desperata är folk efter att få läsare liksom? Vill man att någon ska kolla ens blogg är det väl bäst att lämna en vanlig kommentar (t ex tips på en peeling) och lämna sin bloggadress i URLfältet. Så går väl du in på den bloggen om du känner för det....

Postat av: Kissen

hahahahaha!

Förlåt.

Men det är väldigt roligt att folk bara verkar gå in på en triljard slumpmässigt valda bloggar och bara "bla bla bla"

2009-10-07 @ 23:45:07
URL: http://osnygg.blogspot.com/
Postat av: Make it Up

Annie & Kissen: Ja, men visst är det konstigt med alla dessa menlösa kommentarer. Kan man inte skriva något relevant istället så är ju sannolikheten att man går in på personens blogg mycket större.

2009-10-08 @ 15:05:21
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Beauty by Tanci

Hej hej!



Den bästa peelingen enligt mig är Stem Organics peeling!

2009-10-12 @ 10:10:52
URL: http://beautybytanci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback