Nyklippt

Jag har varit hos Nina och fixat till mina extremt slita hårtoppar. Ingen megaförändring för jag tänkte ju spara ut mitt hår, men nu när jag har kollat på lite bilder från när jag hade långt hår börjar jag tveka. Det är ju så svårt med det där för man vill ju alltid ha det man inte har. Så fort man klipper av sig allt ångar man sig och vill ha långt och när man väl har sparat ut skiten vill man inget annat än att klippa av allt.

I vilket fall som helst är jag sjukt nöjd med min nuvarande frisör. Jag har ju som alla trogna läsare vet blivit sönderklippt x antal gånger och legat hemma och grinat med en hockeyfrilla. Nu har jag kommit underfund med att vanliga svenska frisörer fattar inte hur man klipper asiatiskt hår utan det krävs en landsman för att fixa det. Fantastiska Nina kommer från Filipinerna och är inte bara en jävel på att klippa utan även bäst på att färga mitt bångstyriga, svårfärgade hår. Vill ni bli lika snygga som jag i håret föreslår jag att ni ringer 08-20 36 37 och bokar in en tid.



Min nya frisyr.

Kommentarer
Postat av: Fru F

Hejsan!



Detta kanske är något för dig eller någon du känner!

Vi söker efter dolda talanger eller oslipade diamanter som vill arbeta några dagar på ett bröllop. Självklart är det bra betalt och om man inte bor i STHLM

så hjälper vi till med transport och boende, jag ser nu att Du gör det men du kanske känner någon som skulle vara intresserad och inte bo här. Vi gör detta för att vi vill ha hjälp av personer som är genuint intresserade av det de håller på med! Det kanske ännu bara är på en hobby nivå men har drömmar om att komma längre upp.

Så om detta låter intressant titta in på den här länken:



http://nuvilljag.blogg.se/2009/september/dolda-talanger.html#comment

Postat av: Kerstin

Åh så fint!

2009-09-27 @ 13:39:20
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Annie

Tycker du passar sjukt bra i din nuvarande färg och frisyr! Du kanske kan spara ut det bara liite, tänk typ längre variant av page. Hade klätt dig jättebra :D

2009-10-02 @ 12:33:19
URL: http://anniemarias.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Fru F: jag känner att jag inte riktigt fattar vad det är ni söker. Vill du ha någon som sminkar dig på ditt bröllop?



Kerstin: Tack =)



Annie: Tackar, ja det är lite så jag hade tänkt. Blev lite kort nu, men det var så himla slitet efter sommaren.

2009-10-03 @ 18:13:32
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback