Recension, After Sun Shimmering Lotion från Oriflame

För 100 år sen (eller egentligen ett halvår) var jag på ett mycket trevligt event hos Polhem PR. Därifrån fick man med sig en väldigt generös påse med massor av olika solprodukter. Just då i mars kändes sommaren otroligt avlägsen, men så småningom kom den ju i alla fall. Eller rättare sagt, jag sökte upp den i Spanien och då fick jag även möjlighet att testa After Sun Shimmering Lotion och tur var väl det för det är en riktig pärla.

Inte nog med att den både svalkar och gör huden underbart mjuk. Den innehåller även små, små glitterpartiklar och här snackar vi alltså inte glitter á la 15-åring utan ett riktigt schysst skimmer som gör att huden får världens snyggaste lyster. Alla trogna läsare vet ju att jag avskyr glitter så ni förstår ju att det här verkligen är något extra. Trots att solbrännan sen länge är försvunnen använder jag min after sun de dagar jag känner mig lite tisst och glåmig och vill piffa till mig lite extra.

Priset ligger på 145:- och det tycker jag absolut att den är värd. Betyget blir en 5:a (toppen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback