Semester?

Nu har jag provat min nya BUS i nästan en vecka och egentligen är det väl kanske för tidigt att ge ett bestämt utlåtande, men jag måste ändå bara få säga att jag älskar den.

Jag ser verkligen hur snygg ut som helst. Flera stycken på jobbet har kommenterat hur brun och fräsch jag är och en ville absolut låna min BUS. På brunhetsskalan skulle man kunna säga att jag ser ut som att jag har varit en weekend i Barcelona och suttit ute i solen på uteserveringar hela helgen.

eSunless Sprayen är väldigt lätt att använda bara spraya på och skulle det bli lite ojämnt går det alldeles utmärkt att jämna till lite med fingrarna. Glöm bara inte att tvätta händerna efteråt. Jag sprayade på mig ett tunnt lager ca en timme innan jag skulle gå och lägga mig och vaknade upp snyggare än någonsin. Det här är räddaren i nöden för alla vinter-förkylnings-blekfisar. Betyget blir en 5:a (toppen).

Kommentarer
Postat av: Mimi

Kan du inte lägga upp en bild på dig själv så att man kan se hur resultatet är?

kram / mimi

Postat av: jenny

Gud, va jag blir sugen på att prova. Känner mig så tråkigt vinterblek :(

2007-12-06 @ 14:45:46
URL: http://everydayordinary.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Mimi: Jag har för vana att inte fläka ut mig själv i bloggen, så tyvärr blir det inga bilder. Du får helt enkelt lita på mig att jag ser ruggigt snygg ut;)

Jenny: Ja, gör det. Det gör verkligen skillnad =)

2007-12-10 @ 19:44:37
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback