Mer död än levande

image106Efter en veckas förkylning är man något mindre läcker än vanligt. Jag ser, om jag ska vara helt ärlig, mer död än levande ut. Helt likblek med undantag för allt det blåa under ögonen, men det ska det bli ändring på för nu har jag köp en ny BUS.

Valet föll på en
Sunkissed solspray från eSunless. Jag är ju sedan en tillbaka vansinnigt förälskad i deras sockerscrub och då tyckte jag det kändes som en bra idé att prova deras BUS också. Dessutom hittade jag den till specialpris hos Knotor och Ben, så nu finns det faktiskt ingen ursäkt för att se sunking ut mer.

Kommentarer
Postat av: jenny

kan inte du göra en såndär lista igen på alla produkter du använder varje dag :)

2007-11-23 @ 12:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback