Gammal kärlek rostar aldrig!

Jag har ju som alla trogna läsare vet hållt på hela våren och letat efter den perfekta mascaran som inte är vattenfast. Det största problemet verkar vara att dom flesta mascaror är för blöta vilket gör att mina fint uppåtböjda fransar trillar ner och blir sådär fult raka. Nu har jag återgått till min favvo Flex WP från Lancôme och jag förstår verkligen varför det är min favoritmascara. Den är verkligen helt oslagbar! Jag får grymt långa, täta och extremt böjda fransar som håller heeela dagen lång. Jag har en mascara till att prova som inte är vattenfast och funkar inte den så svär jag på att aldrig mer överge min lilla älskling.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den e verkligen underbar, synd bara att den är så svår att tvätta av...

Postat av: Prinsesse Vil Ikke

Den er super! I den perioden hvor jeg bare brukte vannfast mascara, var denne favoritt. Men den er litt tung å fjerne, selv med de beste fjernerne (YSL og Biotherm).

2007-05-15 @ 22:59:54
Postat av: madde

Älskar själv Lancomes mascaror!!

2007-05-16 @ 09:33:15
URL: http://www.asweetconfession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback