Recension, Virtuôse Lancôme

Ja, då var det dags för nästa produkt att bli synad i kanterna, Virtuôse Lancôme.
image99
Det är alltså mascaran som gjort att min
Älsklng har slutat tillverkas alltså är mina förväntingar högre än någonsin. Enligt reklamen ska den här mascaran göra fransarna så långa och böjda att ögonfransböjaren är ett minne blott. Det är inte något annant än en stor fet lögn, för den här mascaran suger! Med stort U! SUUUGER!

För det första är mascaran alldeles för blöt vilket gör att mina böjda fransar (ja, jag inser ju själv att ingen mascara kan böja mina tjocka fransar så jag hade böjt dom med min ögonfransböjare innan) trillar ner direkt. Den för blöta formulan gör även att fransarna klumpar ihop sig och istället för långa svepande fransar får jag ca tre ihopklibbade stycken.

Kanske hade domen inte blivit så hård om det inte var för just det faktum att den här mascaran ska ersätta den bästa mascaran som någonsin funnits. Betyget kan inte bli något annat än en 1:a (katastrof)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad skönt att jag inte är ensam om att ha bekymmer med den här mascaran! Men synd att den inte är så bra som den borde vara...

Postat av: Malin

Haha, det är så komiskt med mascaror. Jag avskyr verkligen den där Flex-mascaran som gav mig det resultat som du får av Virtuôsen. Och tvärtom!:P

2007-10-18 @ 22:18:21
URL: http://sublim.wordpress.com/
Postat av: Annie

ÄNTLIGEN någon som tycker precis samma som mig om den hemska mascaran! Har läst så många recentioner där folk hyllar den och undrat gång på gång varför inte jag kan få samma effekt, på mig var den precis samma som på dig. Fattar inte hur den ska kunna böja ögonfransarna utan franstång när den är så blöt o kladdig att fransarna ramlar ner o klibbar ihop även om man böjer med franstång innan... Och det suger så brutalt att den ska ersätta Flex WP:/

2007-10-19 @ 07:51:14
URL: http://anniie.webblogg.se
Postat av: Jenny

Hmm är faktiskt lite förvånad över att denna inte funkade för dig. Jag tycker den är helt utmärkt men skulle vilja ha den som vattenfast.
Jag kommer lägga upp bilder på mina fransar med flex och med virutose i min blogg för att jämföra.
Kika gärna in :-)

2007-10-19 @ 08:24:35
URL: http://calanthe.blogg.se
Postat av: Mia

Då ska jag inte köpa den. Har varit lite nyfiken eftersom jag aldrig hittar min perfekta mascara.

2007-10-19 @ 09:07:26
URL: http://mite.blogg.se
Postat av: Malin

Håller verkligen med! Den suuuuuger! Mina omsorgsfullt böjda fransar raknade och såg förfärliga ut. Tur att jag hade fått ett test och inte köpt den.

2007-10-19 @ 09:26:34
Postat av: Maria

JAg är inte heller så förtjust i den, plus att jag tycker att den är jättesvår att få bort. Den kladdar och sätter sig fast på huden runt mina ögon.

2007-10-19 @ 11:01:55
Postat av: Magdalena

Åhå, och jag som fick helt strålande resultat- verkligen långa och böjda fransar. Lustigt hur olika det kan vara.

2007-10-19 @ 20:09:01
Postat av: Käthe

Jag tyckte att den var kanon. :)

2007-10-20 @ 00:42:04
URL: http://kathe.blogg.se
Postat av: Anonym

vaaa den här mascaranär den bästa jag testat!Uppböjda fransar
hela dagen och inget brukar funka på mig.ÄLSKAR den!:D

2007-10-20 @ 11:12:35
Postat av: E.H

Nej vad trist! Varför finns inte Lancome Flextencils ( Flex WP) mascara kvar längre? :(

2007-11-07 @ 02:56:54
Postat av: niki

nej nu snackar du i nattmössan flicka, herregud den är ju skitbra! :D<3

2009-05-27 @ 22:20:24
URL: http://todaysies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback