Vad jag behöver

Mia sa en väldigt smart grej igår. Jag får bara köpa sådant som jag behöver!

Det är en mening jag ska anamma mer och med den meningen i högsta hugg får jag alltså köpa:

  • En ny ansiktscreme (min Active Moist är slut och i brist på annat har jag använt massor av olika prover vilket i sin tur resulterat i att jag fått finnar. Jag behöver en ny ansiktscreme från Dermalogica!)
  • En ny ögonmakeupremover (min Balms Away är slut och det är faktiskt otänkbart att inte tvätta av sig sminket)
  • En ny mascara (min YSL faux cils sjunger  verkligen på sista versen)
  • Ett nytt ansiktsvatten Mulit Active Toner (nu när vintern är här kan inte mitt anskite leva utan världens bästa ansiktsvatten)

Det innebär även att jag absolut inte får köpa:

  • Ett nytt läppglans (för att jag har typ 70 st)
  • En ny ögonskugga (för att jag har typ 70 st)
  • En ny kajal (för att jag har typ 70 st)
  • Ett nytt nagellack (för att jag har typ 70 st)
  • Ett nytt solpunder (för att jag har typ 70 st)
  • Ett nytt rogue (för att jag har typ 70 st)
  • Ett nytt läppstift (för att jag ändå inte använder det)
  • En ny läppenna (för att jag ändå inte använder det)
  • En ny parfym (för att jag precis köpte en)
  • Några hårprodukter alls (eftersom att jag ändå inte använder dom)
  • En ny bodylotion (för att jag ändå inte hinner smörja in mig på morgonen)

Kommentarer
Postat av: Sublim

Hahaha, den listan borde jag verkligen ta efter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback