Sweeet

Igår fick jag en försenad födelsedagspresent/julklapp av min söta kompis Andrés. (Danne var tydligen inte det enda jag skulle få i julklapp och tur var väl det för honom har man ju inte sett röken av...)

Vad var det i presenten då? En presentask från Ralph Lauren med parfymen "
Ralph" och två stycken bodylotions i samma doft och en ofärgad Jucy Tube. Kul att han lyckades pricka in en färg som jag faktiskt inte redan har (jag äger säkert 20 st olika Jucy Tubes).

Jag har alltid tyckt att Ralph är en parfym som luktar jättegott. Jag har dock varit lite osäker på om den verkligen luktar gott på mig, men efter att ha använt parfymen hela dagen idag så har jag insett att den doftar underbart gott på mig. "Som frukt" som Mats uttryckte det. Jag måste nog erkänna att den är en ny favoritparfym och det är ett riktigt bra betyg för att komma från någon som är så kräsen med parfymer som jag.

1000 Tack Snälla Söta Andrés!!!


Kommentarer
Postat av: natalie

!!! den parfymen har jag haft läänge, och jag (+ alla som kommit in och luktat på den) har sagt att den doftar ljuvliiigt! Me love it!!! Dessutom, kul med Juicy Tube. Jag har en Juicy Gelée i 02, älskar Lancômes make up ^^ ha det bra!

Postat av: Andrés

Heej där!
Va kul att höra att du tyckte om din present. Bättre sent än aldrig! Men vi har ju gått om varandra och så..... När jag har haft ledigt har du varit upptagen och vise versa men igår gick det äntligen för oss båda.. Ehhh det där lät ju *asg*
Tack oxå för ditt trevliga sällskap vid middagen måste jag säga, tyvärr blev vi lite störda av det ociviliserade sällskapet vid bordet bredvid, men men.. God fortsättning Sara! KRAM!!!

2006-12-28 @ 22:31:06
URL: http://www.rumservice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback